jom borak!!

Thursday, June 12, 2008

Cuti Bermula

yea......cuti dah pun stat...hehe tapi tak balik kampung lagi..dok kl dulu seminggu rumah abang..hehehe...kita ENJOY...hahahaha
Bukan aper , sebab hari sabtu ni ader kerahan tenaga kat rumah Pengarah Kolej PEmbantu Perubatan Seremban( anak perempuannya ( dr ) kahwin)...so sebab jadi anak buah junior,,kena la kitaorang turut serta sebagai penyambut tetamu ataupun oghe kelate royat " jo kako" hahahha
tapi tak pe lah,,,asalkan buleh wak baik dengan pengaroh..mano tau lepas ni nak mintak tolong dia kan mudah...hehehe
Jadi seminggu kat segambut bersama roomate yang ikut sama,,Salehuddin,,ader la beberapa tempat yg pergi singgah...antaranya klcc(tempat ni lagi), putrajaya( ikut abe wi hantar tender)
dan hari ni sempat ke times square.haha
kalau ke kl tempat tu la yg selalu pegi( cemuh doh) hahaha
tapi ape pun tak pe la kan,,,asalkan kita gembira
umm...jadi esok akan ke seremban lagi sebab hari sabtu nak ke rumah pengarah,,,
Jadi malam ni hajat nak belanjer kak ni n abe nazri make sate,,tu pun kalau ade dijual...
haha...org kat sabak tu kalau nak jugak tanya2 la k...hahahaha
Kalau nak makan sokmo,,,doa2kanlah supaya elaun naik k...hahhaha
Lagi satu kepada kengkawan yg selalu menanti kepulanganku( cheeewah) jangan lupa hari isnin ini daku akan tiba di kelantan...jom boling...hahahaha

p/s : ape la kerja yang menungguku kat rumah untuk dibuat sepangjang cuti berbaki 2 minggu lagi ...huhu...
CHE,,,suruh la abe li, Jemin nga nabil buat perabih dulu,,,taruh ko u-6 sikit sikit nga hok ringan2 sudah la...hehehehe

pesan ko che som,,ubat hok dio suruh mitok abih stok..hehehe

4 comments:

wh0.am.i said...

h0h0..bany0p2..bany0p agi n0p kna sud0h..such as..cagh0 k0 che s0m..bli nasi..'waghairuha'..

ada said...

ooo..nak balik ye...jgn lupa ajak jam ambo hak warna kuning po huruf A tu balik sama ye...klu x...x pasal2 harta anda disita...harap maklum...A tu bermaksud Ada...buke une..tahu..doh la warna kuning...buke warna merah...ade paham?....trima kasih

oghe come... said...

hahhahaha

kah nok g doh...une la plok jago cek som, basuh pingge,dga mop lata

hahahahha

pahtu jge lupo wak balik duit byk sikit...une janji doh nok v ko kah....


hahhhaha...

wak balik karpet jgk!!!!!!!!

kalu dok tuka dga psp

buke n0k ny0h0.. said...

hahahhahhah..

n0p blk...???

kij0 bany0k lagi nuh..!!

m0lek2..(kata abe lie..)
huhuhuhuhuhu...

abe 6..tera buk0 laman web mpkb..ad0 gamba mah..;)

link..

http://mpkb.gov.my

glam0r kejak..