jom borak!!

Wednesday, December 22, 2010

ape punyer bapak da!!!

hadoi...
ape nak jadi la dunia hari ini
yang x de anak...cbuk buat anak
yang lahirkan anak...buang je dalam longkang
yang anak da umur sembilan bulan...ade ke patut..
pegi baling macam bola
huishh...geram betul semerah kat orang yang macam ni
kat melaka lak tu...kononnya maju sngat la..

keratan berita





MELAKA: Seorang bayi berusia sembilan bulan koma akibat pendarahan dalaman otak, akibat dipercayai dibaling bapa kandungnya ke atas katil selepas kerap menangis, di kediaman mereka di Jasin, dekat sini, Ahad lalu.
Ketua Jabatan Siasatan Jenayah negeri, Asisten Komisioner Raja Shahrom Raja Abdullah mengesahkan kejadian itu dan berkata pihaknya sedang menjalankan siasatan menyeluruh mengenainya.

p/s : teringat plak kat arwah nurin jazlin..al fatihah

7 comments:

geramgaram said...

kejam sungguh manusia..ingt iklan manusia tiada didunia bntang but didunia manusia ada binatang..dah nk kiamat kot..isyy

SeMeRah said...

kita berdoa saja..supaya kita dan keluarga kita tidak termasuk dalam golongan tersebut..amenn

ahsfantasy24 said...

skit ati sgt2 ngn prbuatan owg xbrhati prut gtu.. lw xnk anak, rmai ag owg len yg dok cari ank angkat.. adui heran~

SeMeRah said...

x tau la...agaknye org skang ni da x pikir pasal org laen kot..pntingkan diri sndiri je

Ajie Mohd Tahir said...

dibaling yo.tak ade perasaan betul.
bayi pulak tu.harimau pon taw syg anak.=='

manusia smakin kejam.bak kate lecturer aku,bunuh orang macam bunuh cicak je.
ish2.

;)

pN.rOs said...

senang cam ni la..
kalau taknak anak... takyah gatal2 nak buat anak..
cam nyakitkan ati jer...

SeMeRah said...

setuju ngan puan ros(sambil angkat tanga..haha)