jom borak!!

Wednesday, July 20, 2011

twitter : masih x pandai guna sampai skang




hehe..sebelum mula ape2
semerah nak gelakkan kat diri sendiri dulu
sebelum orang laen gelakkan


بِسْــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

alhamdulillah..skang ni da masuk bulan ke 6
berada di negeri Darul Iman


berada plak di Bandaraya Pesisir Pantai
kira macam taraf hidup tinggi la skit
bandaraye beb!!
haha

rasenyer paling last update ialah bulan may hari tu
huhu
agaknya cbuk bekerja kot
ye la kan
baru start keje ni
semangat la kerja

mudah-mudahan semangat ni akan kekal sehingga pencen..
ameen.. :)

kembali tajuk entry..
hehe..ni betul2 ni
serius
walaupun da masuk 8 bulan kot
bukak akaun twitter
tapi sampai hari ni x pandai guna lagi
haha..

x tahu la ape punca sebenarnya..
dan sekarang ni kajian tengah dilakukan




kalau kajian ni x selesai gak
alamatnyer twitter tu jadi berhabuk la..
buat ramaikan ahli je la..hahaha

tu la..orang ade twitter..nak jugak
tapi x tahu guna..ehehehe

2 comments:

Nia's Sensation said...

Memang Twitter bosan pun
Tweet yang pendek dan membosan kan :P

SeMeRaH jEmBaL said...

haha..tau x pe