jom borak!!

Tuesday, April 29, 2008

Lawatan ke Kelantan


Lawatan ke Kelantan

Salam...kalau tgk kepada tajuk tu agak pelik kan...hahaha orang kelantan buat lawatan ke kelantan...tapi itu lah realitinya apabila kita berada di perantauan. Lawatan ke kelantan telah pun disertai pada 12,13 dan 14 april baru 2 ini.

Sebenarnya lawatan itu adalah sebagai salah satu dari program kat kpps ni.Lawatan sambil belajar ke husm...tapi selama 3 hari (sebenarnya 2 harri..1 harie tu dalam bdas je...ahahahhaa) tu ada beberapa tempat yang sempat dilawati.

antaranya pasar siti khdijah...wakaf che yeh...dan akhir sekali sebelum pulang ke negeri sembilan..kami sempat ke rantau panjang...tak banyak perkara yang menarik sepanjang perjalanan tersebut untuk dikongsi tapi itulah pertama kali ana balik ke kelantan dengan perjalanan yang paling lama...bertolak kul 10 pagi dan tiba di kubang kerian pukil 1 pagi...memang sakit habis badan tau...dan jugak sebab analah satu2nyer org kota bharu dan paling hampir dengan husm...maka secara tak langsungnyer analah yang ditugaskan sebagai ketua rombongan dan runner...kepada 80 org lain termasuk pelajar dan guru pengiring....apepun belum terlewat nak ucapkan terima kasih kerana sudi untuk melawat ke kelantan bersempena dengan Tahun Melawat Kelantan 2008 ...

Khudafiss.......

3 comments:

Luqman_fahmi said...

Wah..best2 ..ana pon daa lme 'lawat' kelantan neh..

aen_aisyah said...

leh sy link kan ke blog??hu

wh0.am.i said...

de agi mbuat lwate ke rmah..m0tem!