jom borak!!

Saturday, June 13, 2009

Lelaki vs Perempuan



Salamullahualaikum...


ha..kawan-kawan, nak dengar citer tak

Nak..nak..nak ( intro...upin ipin..)hehe jgn marah

Tapi betul ni..semerah sebenarnya baru terbaca sesuatu yang agak magic la..ala2 crita harry potter kew..tapi x tahu la betul ke tak..tapi hakikatnya semerah da test kat semerah,,MMG BETUL la apa yang di uji itu..nak tau tak..nah cuba baca ni

Terdapat pelbagai cara untuk menguji
keunikan tubuh badan kita, di antara
keunikan itu sudah tentulah otak
manusia. Di bawah ini ada ujian yang
menarik untuk dicuba bersama…

Ini adalah ujian masa yang ringkas,
cuma lakukan
dan jangan cuba menipu diri anda
sendiri

Kira jumlah huruf F's dalam perenggan
dibawah
dalam masa 15 saat:

FINISHED FILES ARE THE
RESULT OF YEARS OF SCIENTIFIC
STUDY COMBINED WITH THE
EXPERIENCE OF YEARS

Dah selesai?



Scroll kebawah hanya apabila anda
telah selesai
mengira!


OK?

berapa banyak?

Tiga? (Anda tentunya seorang lelaki!!!)

Sila baca sekali lagi!

FINISHED FILES ARE THE
RESULT OF YEARS OF SCIENTIFIC
STUDY COMBINED WITH THE
EXPERIENCE OF YEARS



Salah, sebenarnya terdapat 6, kira
semula…

Sebab berlakunya perkara tersebut
diterangkan
dibawah ini…


Otak LELAKI tidak memproses

perkataan "OF".

Keajaiban kejadian atau silap mata?

Sesiapa yang dapat mengira kesemua 6
F's pada
permulaan ujian memiliki otak
PEREMPUAN.

ha...betul tak ape yang semerah cakap tadi...tu la x nak caya..hahaha...k lah tu je yg semerah dapat kongsi untuk kali ni k...

Khudafis...

p/s : apa makna disebalik test ni ek..urm??

4 comments:

missQi3mah said...

bakpo mah kiro hok mulo2 buleh 2 jahh~
aishhh!
musykil2~
=]

SeMeRah said...

mah tu meme..spek tebal supo dinding piramid

mat ali said...

mekmah ni spesis terancam. jago molek la. nati pupus payoh anok cucu cicit nok tengok.

LIVESTRONG said...

kakcik kira ade lima jah.mane sow lagi?