jom borak!!

Friday, January 7, 2011

handset SE baru..perghhh!!






pergh..sekali tengok..memang berkenan..
kalau la kuar awal skit ( ape la SE ni,,suka kuarkan yg menggiurkan hati neh )

Sony Ericsson XPeria Arc
itulah nama yang diberikan kepada kelahiran barunya ni
ni kenyataan media dari blog SE

kalo korang malas nak bace @ x tahu bace ( kekekeke)
semerah crita la secara overall k..

platform : android 2.3 ( wow )
ketebalan :8.7 mm ( x patah ke..haha)
saiz skrin : 4.2"
kamera : 8.1 ..HD lagi..




huhu..memang semerah berkenan la..
tapi x kuar lagi
dijangka 3 bulan akan datang
malaysia ?..ntah..lalala~~

nak tahu lebih lanjut..klik disini

3 comments:

nikwanaa said...

hok ni lagi comey dari xperia abe ne loni.~xperia putih uh x comey

ahsfantasy24 said...

huhu..
kite bkenan tu mmg lah,
tp lom keje xmmpu ag..
huk3 mmg sadis..

SeMeRah said...

wana: haha..tu ayat deki..hehe

ahsfantasy24 : tu la pasal..lagi satu..teknologi ni cepat sangt..tak sempat nak mngejar la..haha